Blogia
EL SEIS DOBLE - DIARIO DIGITAL DE ALZIRA

RENOVACIÓ DE CÀRRECS DE LA JUNTA DIRECTIVA DE LA ASSOCIACIÓ DE MARES I PARES D’ALUMNES D’ALZIRA (AMPAS)

RENOVACIÓ DE CÀRRECS DE LA JUNTA DIRECTIVA DE LA ASSOCIACIÓ DE MARES I PARES D’ALUMNES D’ALZIRA (AMPAS)

.

S’ha celebrat recentment una reunió de la Coordinadora d'AMPAS d'Alzira en la que es va procedir a la renovació dels càrrecs de la Junta Directiva, quedant formada per les persones següents:

President: Enrique J. Daries Fontana.

Vicepresidenta: Carmen Guerrero Marin.

Secretària: Maribel Corral Jiménez.

Tresorer: Ernesto Sarrión Asensio.

Vocals : els altres representants de les AMPAS que formen part de la federació. 

.

Alzira 19 de novembre del 2007

. 

Coordinadora d’AMPAS d’Alzira

.

.

DESPEDIDA 

Estimats amics dels mitjans de comunicació:Com sabeu per la nota de premsa que la coordinadora vos ha remés, dilluns passat 12 de novembre, vaig deixar de ser president de la coordinadora oficialment, de fet al juny quan la meua filla xicoteta va aprovar la prova d'accés a la universitat, vaig deixar de ser “pare d'alumne” i per tant deixava de formar part de l'AMPA de l'IES Luis Suñer.

Al llarg d'estos últims quatre anys, que he estat encapçalant la coordinadora, he recorregut moltes vegades a vosaltres, per a transmetre a l'opinió pública, plantejaments i opinions de la coordinadora, i sent sincer sempre m'heu atés, fent-vos resó dels meus escrits o de les meues paraules, a través dels vostres mitjans tant escrits com radiofònics.

També heu fet un seguiment de les nostres activitats, i de vegades inclús heu participat en elles, cosa que des de la coordinadora s'agraïx, per contribuir a la nostra difusió.

Ben dit tot açò agraïr-vos les atencions que heu dispensat a la meua persona, i demanar-vos que les mantingueu amb els que a partir d'ara estaran encapçalant la coordinadora, ara l'amic Enrique Daries i quan passen els anys els que seguisquen, amb això contribuireu a millorar l'educació en la nostra ciutat, que al cap i a la fi és el que ens motiva, o almenys a iu em motivá, fa ja 20 anys a formar part de l'associació de pares d'alumnes del col·legi dels meus fills.

Dita açò sapieu que quan em necessiteu, estic a la vostra disposició, i sense mes rebeu un abraç de: 

Camilo Mascarell Pérez

0 comentarios