Blogia
EL SEIS DOBLE - DIARIO DIGITAL DE ALZIRA

FOTO - DENUNCIA DE ALZIRA (63). L’APARCAMENT DE TULELL ÉS UN EXEMPLE CLAR DE LA GESTIÓ DE LA SRA. BASTIDAS EN ESTA LEGISLATURA: TOTAL ABANDÓ

FOTO - DENUNCIA DE ALZIRA (63). L’APARCAMENT DE TULELL ÉS UN EXEMPLE CLAR DE LA GESTIÓ DE LA SRA. BASTIDAS EN ESTA LEGISLATURA: TOTAL ABANDÓ

Vidres trencats, materials de construcció que es pot fer servir i es fa servir per trencar eixos vidres, les baranes que no tenen vidre donen a uns forats per on es pot caure al buit i en general un estat lamentable d’unes instal·lacions noves de trinca

 

Com tots els alzirenys i alzirenyes saben, el sector Tulell d’Alzira va a ser impressionant. Com que la construcció està un poc paradeta encara, no gaudim de les torres de més de vint altures que ens donaran una ombra magnifica.

El que sí tenim quasi acabat és l’aparcament que recorre tot el soterrani del que serà el futur bulevar. Dic quasi perquè encara no ha sigut recepcionat per l’Ajuntament d’Alzira, és a dir, encara no s’ha entregat per la constructora.

I també dic quasi perquè, degut a una conjunció d’actes vandàlics, falta de vigilància per part de l’empresa encarregada de la seua construcció i deixadesa de l’equip de govern de l’Ajuntament d’Alzira en el control per a que les coses es facen bé, fa que al costat d’una zona escolar per la que passen molts menors -amb l’institut nº 4 i el Col·legi Tirant lo Blanc- es contemple un panorama desolador. Vidres trencats, materials de construcció que es pot fer servir i es fa servir per trencar eixos vidres, les baranes que no tenen vidre donen a uns forats per on es pot caure al buit i en general un estat lamentable d’unes instal·lacions noves de trinca.

Com hem dit abans, amb aquest panorama desolador, el que primer esperem és que no es produisca cap incident.  Per a que aixó no passe considerem convenient l’obertura del bulevar al trànsit. D’aquesta manera, hi hauria més moviment que, junt a la tasca de vigilància que puga fer la policia local, tindria un efecte dissuasori per als vàndals.

Per altra banda, cal reclamar-li a Promociones Sollana que, mentre no s’obriga al trànsit dote de vigilància a la zona per evitar més vandalisme i que, abans d’entregar l’aparcament, es faça càrrec d’arreglar tots els desperfectes que es detecten.

Carles Aranda Mata

Regidor BLOC Alzira

 

6 comentarios

jorge m -

hola lo ke pasa en la zona del tuley eske los gamberros van a beber y a romper las botellas de cerveza porke en esa zona es la unica zona ke la policia no pasa a ninguna hora y en ningun momento por eso esta como esta exo un asco

sento -

desídia,desídia, si l'obra ja estiguera entregada i els aparcaments en funcionament açò no estaria passant,però els senyors del PP saben i recolzen que l'empresa privada no vullga assumir uns aparcaments que són un negoci tan ruïnós que preferixen tindre'l tancat.Respecte a la il·luminació,no es comprén l'obsessió que té l'Alcaldessa respecte a lo cara que diu que és la il·luminació en la pista d'atletisme i mentres es gasten un "potosí" en una zona on no viu ningú i en el pont de ferró.

HayacK -

Lo que me resulta curioso es que aun estando esta zona cerrada al tráfico la iluminación permanece encendida toda la noche.
Tan responsables son los gamberros como el ayuntamiento de su falta de interes. mejor dicho por su falta de interes en actuar debidamente contra esos gamberros que criticas. Por que exivir sus "logros" si que sabe. ¿por que sino se iba a mantener la iluminacion encendida aun estando cortada al tráfico la zona? Por cierto. Este hecho facilita la lavor a los gamberros.

Pepehillo -

Ya nos estamos metiendo con el ayuntamiento: que si abandono de funciones, que si descuido... ok, ok Pero yo cuando veo esto pienso en los capullos que deterioran todo esto, o en los incívicos que abundan, pero que abundan a manta... incívicos que muchos de ellos serán los que se meten ahora con el descuido de funciones y control del ayuntamiento. Es lo facil
Hasta que no se les meta caña a toda esta banda de gamberros, no acabaremos con esto. Nos conformaremos con meternos con la alcaldesa y lo que es peor, en pagar todos estos desperfectos de la caja del ayuntamiento, es decir, de nuestro bolsillo. Mano dura y sanciones ejemplares para los indeseables.

anónimo -

vecino de alzira,si es como dices algo esta fallando si no se dieron cuenta hasta el lunes en que tu lo denuncias ni los serenos ni la policia local.Y si tanto la policia local como los serenos han hecho su trabajo,aun me lo pones peor ya que entonces es abandano de funciones de la señora Alcaldesa.

vecino de Alzira -

Respecto a este tema, comentar que los serenos han pasado parte a la oficina técnica sobre este asunto ya que el lunes se lo comenté a uno de ellos por las inmediaciones de Tulell y me aseguró que se habían pasado parte a la oficina técnica debido a la peligrosidad que presentaba.

Aprovecho para mostrar mi satisfacción sobre el servicio que ofrecen los serenos en la localidad de Alzira y la petición de un artículo sobre ellos en vuestra web para conocer un poco mejor lo que hacen.